lördag 18 november 2017

Mer snöfall.

Fortsätter att använda mig av Fran-táge
 embossing på mina julkort. Den här 
gången på en härlig lååång
snögubbe.

Text "snöflingor är vinterns fjärilar"
Små snöflingor från en minipunch i Vellum.
Papper från ett 6"x6" block  "My favorite things"
finns med  dots, heart och sripes  hos Scrapfabriken
Jag har också med små strass i stjärnform, som 
glittrar fint. Kikar du noga kan du se
dem på bilden här under.

Den här stämpeln vet  jag tyvärr inte 
namnet på, men vet någon detta
blir jag jätteglad om ni kan skriva det
i en kommentar, tack på förhand.
Kortet är med i följande utmaningar:
  thesisterhoodofcrafters#sparkle 
Idag är det träff med härliga
scrapvänner, temat är jul,
så fler julkort  kommer.
Zora



3 kommentarer:

Darlene sa...

OMG this is so cute Zora! What a fun image! Thanks so much for joining us at The Sisterhood’s ‘Let the Sparkle Fly’ challenge and please come back again soon!
Darlene
one of the 'Sistahs'
The Sisterhood of Crafters
DAR’S CRAFTY CREATIONS Please come for a visit!

GalFridayStamping sa...

What a lovely creation! Love the image. Thank you so much for joining us at Polkadoodles Digi Choosday and best of luck with your entry.

Jane DT for  http://https://digichoosday.blogspot.co.uk

M DelValle sa...

Love your card! Very festive! Thank you for joining us at Crafty Sentiments Designs!